Dementie, een avond met theatergroep "Zorggeluk"

Aan iedereen die wat meer wil weten over het onderwerp dementie.
Omdat wij er allemaal wel eens mee te maken krijgen, al is het maar op straat of binnen een vereniging willen wij op een luchtige manier wat meer informatie verstrekken over de omgang met mensen met dementie. Daarom organiseren KBO Castenray – Oirlo en Oostrum: Een avond met Theatergroep ‘Zorggeluk’.
Bureau Zorggeluk maakt theater met inhoud! Theater met een boodschap!
Mantelzorgers en vrijwilligers, maar ook wij allemaal, staan samen voor de vaak moeilijke opdracht om mensen met dementie te begrijpen, te begeleiden en te ondersteunen.  In het programma komen een aantal zeer herkenbare situaties en alledaagse dilemma’s aan bod: deze laten duidelijk zien en beleven wat de gevolgen van dementie zijn voor de persoon in kwestie en zijn of haar omgeving,
De scènes zijn allemaal gebaseerd op de praktijk van het publiek, herkenbaar en maken duidelijk wat de gevolgen zijn van verschillend gedrag. Maar het toont ook het belang van ons eigen gedrag en dat van de omgeving.
Omgaan met mensen met dementie, de moderne inzichten en kleinschalig wonen is onze specialiteit.
Op een vrolijke, interactieve, ludieke manier komt dit thema aan de orde…..maar het is theater met een boodschap!!!

Uitnodiging:
Bij deze willen wij iedereen uitnodigen voor deze avond die plaatsvindt op maandag 16 september 2019 om 19.00 uur in “De Wis” in Castenray. Op deze avond is de entree vrij.

Opgave bij Franzis Classens, KBO Castenray: per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per telefoon: 0478-571201. Vol is vol!