Rabo ClubSupport

Met Rabo ClubSupport investeert de Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen.

rabobankDe KBO Oostrum doet dit jaar ook mee.

Mogen wij op u rekenen ?

Elke stem is geld waard
Ieder lid ontvangt een code en kan daarmee vijf stemmen uitbrengen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht
De stemperiode loopt van 27 september tot en met 11 oktober 2019.

Mocht het u niet lukken via de computer, dan kunt u een familielid uw unieke code geven om de stemmen uit te brengen.

Hoe meer stemmen wij als vereniging krijgen, des te meer aanvulling voor de kas en dus voor onze activiteiten , in het bijzonder ons 60 jarig bestaan.

Dank u wel!

Ben u nog geen lid van de Rabobank, vraag dan nu het lidmaatschap aan, zodat u straks uw stem uit kunt brengen.

Draagt u de KBO Oostrum een warm hart toe, stem dan op ons!