Beste KBO-leden,
Tijdens onze laatste jaarvergadering op 23 maart 2022, heeft Ellie Jeucken aangegeven zich niet meer herkiesbaar te stellen voor de functie van secretaresse.
Op dat moment hadden wij als bestuur geen nieuwe kandidaat en Ellie heeft toen aangegeven zich nog maximaal ½ jaar beschikbaar te willen stellen. Zij heeft deze functie evenals het bestuurslidmaatschap inmiddels beëindigd.
Van maart tot augustus hebben wij als bestuur ons uiterste best gedaan om een nieuwe kandidaat voor de functie van secretaresse/secretaris te vinden. Wij waren daarom blij en opgelucht toen we afgelopen augustus een kandidaat hadden gevonden die bereid was deze functie op zich te nemen. Als een donderslag bij heldere hemel kwam echter onlangs het bericht dat de betreffende persoon om persoonlijke redenen de functie per direct wilde beëindigen.
We zijn dus terug bij af en hebben een groot probleem dat wij als bestuur op dit moment niet opgelost krijgen. Het lijkt er bijna op dat niemand bereid is deze functie op zich te nemen.
Als bestuur hebben wij daarom besloten middels het OW onze leden hierover te informeren. Mogelijk kent iemand een persoon die interesse heeft in deze functie of heb je zelf belangstelling. Wij zouden het erg op prijs stellen om reacties van onze leden te vernemen, want zonder secretaresse/secretaris kan een KBO-bestuur niet functioneren. Voor deze functie is een laptop beschikbaar.
Een van onze huidige bestuursleden verhuist in februari 2023 naar een andere woonplaats en ook voor dit bestuurslid zoeken wij vervanging.
Al vast dank voor je medewerking.
Nadere informatie: